I mai 2018 arrangerte Tromsø Næringseiendomsforening for Unge sitt første nettverkstreff på The Edge.

Her kan du lese mer om det i hos Nord24.no. 

Siden da har foreningen vår arbeidet med å skape en visuell profil og en digital infrastruktur. TNU-leder Stephen Alexandre er fornøyd med resultatet.

– For første gang har TNU en helhetlig visuell profil. Det er veldig bra. Vi er stolte av å endelig presentere den og vi skal være gjenkjennelige over alt, slik at alle i og med interesse for næringseiendomsbransjen i Nord-Norge skal kjenne oss igjen. Vi har mange spennende planer fremover for nettverket, og derfor var det viktig for oss å lage et rammeverk hvor vi kan kommunisere dette ut til vårt publikum, sier Alexandre.

Alexandre er også veldig fornøyd med den nye hjemmesiden, som vil utvikles i takt med tiden – med faglig påfyll, relevante artikler og lignende.

– Vårt mål med nettsiden er at den skal være enkel å bruke både for medlemmer, og ikke medlemmer som er interessert i næringseiendomsbransjen. Her skal våre synspunkter om bransjen speiles. Blant annet kan du enkelt bli medlem, melde deg på våre nettverkstreff og lese vår blogg.

Den nye visuelle profilen til TNU ble laget i et samarbeid med vår mediepartner Magy Media.

– Vi har hatt en gøy og god prosess med Magy Media i utviklingen av vår visuelle profil. Folkene bak Magy Media er unge og dyktige folk, og for oss var det viktig å samarbeide med et mediebyrå med forståelse og kunne sette seg inn i hva vi ønsket å kommunisere med vår visuelle profil, avslutter Alexandre.

Påmelding til
TNU-nettverkstreff hos DnB Tromsø i DnB-bygget

Torsdag 1. November | Klokken 16:30 | Fredrik Langes gate 9008

 

Ved å melde deg på, blir du også medlem TNU. For å beregne mat er det bindende påmelding.